. . . specialista na PC sestavy
Buchovcova 1602/8
130 00 Praha 3
E-mail: peco@peco.cz
Tel./fax: +420 222 592 847
Košík
Kusů v košíku: 0 ks
Celková cena: 0 Ke
Zobrazit obsah košíku
Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Registrace
Zaslání hesla
 
Zboží bylo přidáno do košíku.

Počet kusů v košíku: 1
Celková cena: 7.900


Pro odeslání objednávky přejděte do košíku.

Pokračovat v nákupu
PC Sestavy PC sestavy Notebooky Notebooky LCD Monitory LCD monitory

Nabídka produktu
tisknout stránku
Pozor, změna otvírací doby provozovny od listopadu 2014 !! Více najdete v odkazu Kontakt

Technická podpora

Potřebujete s něčím poradit? Máte nějaký problém se zbožím zakoupeným u nás? Chcete si u nás něco zakoupit ale chybějí Vám podrobnější informace?

Pro naše zákazníky je připravena telefonní linka a email přímo na naše technické oddělení.

Pro urychlení vyřízení Vaší žádosti, si prosím připravte číslo faktury, na které jste zboží zakoupili.

Kontakt na technickou podporu firmy PECO Email: peco@peco.cz Telefon: 222 592 847 Připravili jsme pro Vás sekci s nejčastějšími dotazy a odpověďmi. Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Obraťte se na naší technickou podporu.

Zapomněl jsem své přihlašovací údaje na Váš web, kde je mohu získat?

Na tomto odkazu si můžete nechat poslat své heslo.
Pokud máte problém s přihlášením, či zasláním nového hesla, obraťte se na email info@peco.cz

Jak se mohu informovat o stavu reklamace?

  • emailem peco@peco.cz
  • telefonicky 222 592 847
  • on-line Pokud se přihlásíte pod svými logovacími údaji, můžete sledovat nejen stav objednávek ale i servisních zakázek a reklamací.

Zakoupil jsem si nový notebook značky ACER a nedostal jsem k němu CD s operačním systémem. Mohu ho nějak získat?

Společnost ACER nedodává Windows na CD, nicméně notebooky ACER Vám nabízí ihned po doinstalování operačního systému funkci, kde se Vás dialogové okno ptá, zda-li si chcete operační systém vypálit na vlastní médium. Pokud jste tak neučinil, operační systém zůstává zachován na pevném disku a můžete tak učinit i nyní, přes software, který ACER dodává společně s předinstalovaným operačním systémem; Empowering Technology. Hledejte program s ikonou ACERu, popřípadě kontaktujte naší technickou podporu. Pomocí zálohovacího programu ACERu si můžete vytvořit zálohy operačního systému buď ve stavu továrního nastavení, nebo aktuální stav, tedy i s Vašimi přidanými programy.

Potřebuji opravit zařízení, které je v dodacím/záručním listu označeno Externí Servis. Co to znamená?

Tyto produkty lze reklamovat přímo v autorizovaném servisním středisku (ASS) daného výrobce. Seznam ASS najdete na tomto odkazu
Výhoda reklamace tímto způsobem spočívá
  • v urychlení vyřízení opravy
  • lepší komunikaci se servisem, který zařízení opravuje
K uplatnění reklamace Vám stačí dodací/záruční list, na kterém je uvedeno sériové číslo daného zařízení.

Koupil jsem si produkt, ke kterému jsem nedostal český manuál. Proč?

České manuály se nedodávají k zařízením, které jsou takzvaně samostatně činné (například operační paměť, procesor, grafická karta atd..).
K zařízení jakou jsou tiskárny, mobilní telefony, DVD přehrávače, skenery a další by měl být český manuál přiložen. Pokud tomu tak není (výrobce při balení nepřiložil), snažíme se, aby byl dostupný ke stažení v elektronické podobě u daného produktu na našem e-shopu. Pokud máte problém se stažením či dohledáním manuálu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme.

Koupil jsem si notebook, který má záruku 24měsíců. Vztahuje se tato záruka i na baterii?

Záruční doba na baterie všech výrobců notebooků je 6 měsíců. Jedná se totiž o zboží, které podléhá běžnému opotřebení. Záruční doba na takové zboží je předepsáno zákonem a tedy 6 měsíců.

Koupil jsem si skříň Eurocase s displejem na předním panelu a nevím, jak ho správně nastavit.

Návod k nastavení je součástí každého balení počítačové skříně Eurocase s multifunkčním displejem.

Nedokážu si sám nainstalovat operační systém nebo přeinstalovat systémové soubory. Můžete mi s tím pomoci?

Rádi Vám pomůžeme s instalací operačního systému, i dalších programu dle Vašich přání.
Instalaci, kompletní odladění ovladačů a nastavení provádíme u nových počítačů ZDARMA (při zakoupení operačního systému k sestavě).

Mám Vámi sestavený počítač na kterém nejsou garanční plomby.

Počítače zakoupené od 1.1.2000 mají evidovaná sériová čísla a nejsou pečetěny.
Záruka na jednotlivé komponenty platí podle záručního listu, který se dodává ke každému počítači. Reklamace zařízení se řídí reklamačním řádem (zařízení nesmí být mechanicky poškozeno atd..) a sériová čísla na zařízení se musí shodovat s uvedenými na dodacím a záručním listě.
Poslední aktualizace: 20.09.2017 05:13
PECO Počítače, Buchovcova 1602/8, 130 00 Praha 3, tel./fax: 222 592 847, mobil: 736 541 201