Kusů v košíku: 0 ks
Celková cena: 0 Ke
!!! Akční nabídka !!!
|
![]() Technická podporaPotřebujete s něčím poradit? Máte nějaký problém se zbožím zakoupeným u nás? Chcete si u nás něco zakoupit ale chybějí Vám podrobnější informace? Pro naše zákazníky je připravena telefonní linka a email přímo na naše technické oddělení. Pro urychlení vyřízení Vaší žádosti, si prosím připravte číslo faktury, na které jste zboží zakoupili. Kontakt na technickou podporu firmy PECO Email: peco@peco.cz Telefon: 222 592 847 Připravili jsme pro Vás sekci s nejčastějšími dotazy a odpověďmi. Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Obraťte se na naší technickou podporu. Zapomněl jsem své přihlašovací údaje na Váš web, kde je mohu získat?Na tomto odkazu si můžete nechat poslat své heslo.Pokud máte problém s přihlášením, či zasláním nového hesla, obraťte se na email info@peco.cz Jak se mohu informovat o stavu reklamace?
Zakoupil jsem si nový notebook značky ACER a nedostal jsem k němu CD s operačním systémem. Mohu ho nějak získat?Společnost ACER nedodává Windows na CD, nicméně notebooky ACER Vám nabízí ihned po doinstalování operačního systému funkci, kde se Vás dialogové okno ptá, zda-li si chcete operační systém vypálit na vlastní médium. Pokud jste tak neučinil, operační systém zůstává zachován na pevném disku a můžete tak učinit i nyní, přes software, který ACER dodává společně s předinstalovaným operačním systémem; Empowering Technology. Hledejte program s ikonou ACERu, popřípadě kontaktujte naší technickou podporu. Pomocí zálohovacího programu ACERu si můžete vytvořit zálohy operačního systému buď ve stavu továrního nastavení, nebo aktuální stav, tedy i s Vašimi přidanými programy.Potřebuji opravit zařízení, které je v dodacím/záručním listu označeno Externí Servis. Co to znamená?Tyto produkty lze reklamovat přímo v autorizovaném servisním středisku (ASS) daného výrobce. Seznam ASS najdete na tomto odkazuVýhoda reklamace tímto způsobem spočívá
Koupil jsem si produkt, ke kterému jsem nedostal český manuál. Proč?České manuály se nedodávají k zařízením, které jsou takzvaně samostatně činné (například operační paměť, procesor, grafická karta atd..).K zařízení jakou jsou tiskárny, mobilní telefony, DVD přehrávače, skenery a další by měl být český manuál přiložen. Pokud tomu tak není (výrobce při balení nepřiložil), snažíme se, aby byl dostupný ke stažení v elektronické podobě u daného produktu na našem e-shopu. Pokud máte problém se stažením či dohledáním manuálu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme. Koupil jsem si notebook, který má záruku 24měsíců. Vztahuje se tato záruka i na baterii?Záruční doba na baterie všech výrobců notebooků je 6 měsíců. Jedná se totiž o zboží, které podléhá běžnému opotřebení. Záruční doba na takové zboží je předepsáno zákonem a tedy 6 měsíců.Koupil jsem si skříň Eurocase s displejem na předním panelu a nevím, jak ho správně nastavit.Návod k nastavení je součástí každého balení počítačové skříně Eurocase s multifunkčním displejem.Nedokážu si sám nainstalovat operační systém nebo přeinstalovat systémové soubory. Můžete mi s tím pomoci?Rádi Vám pomůžeme s instalací operačního systému, i dalších programu dle Vašich přání.Instalaci, kompletní odladění ovladačů a nastavení provádíme u nových počítačů ZDARMA (při zakoupení operačního systému k sestavě). Mám Vámi sestavený počítač na kterém nejsou garanční plomby.Počítače zakoupené od 1.1.2000 mají evidovaná sériová čísla a nejsou pečetěny.Záruka na jednotlivé komponenty platí podle záručního listu, který se dodává ke každému počítači. Reklamace zařízení se řídí reklamačním řádem (zařízení nesmí být mechanicky poškozeno atd..) a sériová čísla na zařízení se musí shodovat s uvedenými na dodacím a záručním listě. |