. . . specialista na PC sestavy
Buchovcova 1602/8
130 00 Praha 3
E-mail: peco@peco.cz
Tel./fax: +420 222 592 847
Košík
Kusů v košíku: 0 ks
Celková cena: 0 Ke
Zobrazit obsah košíku
Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Registrace
Zaslání hesla
 
Zboží bylo přidáno do košíku.

Počet kusů v košíku: 1
Celková cena: 7.900


Pro odeslání objednávky přejděte do košíku.

Pokračovat v nákupu
PC Sestavy PC sestavy Notebooky Notebooky LCD Monitory LCD monitory

Nabídka produktu
tisknout stránku
Pozor, změna otvírací doby provozovny od listopadu 2014 !! Více najdete v odkazu Kontakt

Autorizovaná servisní střediska

Zboží u kterého je na území ČR zajišťován autorizovaný servis, je zákazníkovi doporučeno reklamovat přímo v těchto servisech. Smyslem přímé reklamace zákazníka je urychlení celého reklamačního procesu.

Toto doporučení se týká následujícího zboží:

Acer

Acer Czech Republic s.r.o. http://www.acer.cz
Servisní centrum CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Tel.: 531 027 777, e-mail: service_brno@acer-euro.com
Co je potřeba k reklamaci: telefonické zalogování zakázky přímo s operátorem servisního střediska + nákupní doklad

Pozáruční servis ACER
Vážení zákazníci, pozáruční servis produktů ACER je naší firmou taktéž zajišťován. Opravy jsou prováděny výhradně v autorizovaném servisním středisku za použití originálních náhradních dílů. Cenu pozáruční opravy, včetně ceny náhradních dílů jsme Vám schopni sdělit do cca. 5 - 7 dnů od data přijetí zakázky u nás.

AOC monitory

Xpectrum s.r.o. http://www.xpectrum.cz
Lužná 591/4, 160 00 Praha 6, Tel.: 220 121 432, e-mail: info@xpectrum.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

APC

Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

APC

APC Servis http://www.apc.com/support/index.cfm
Tel.: 800 102 063

ASUS Notebooky

ASUS Czech,
Tel.: 596 766 888, e-mail: reklamace@asus.com.tw
Co je potřeba k reklamaci: pro reklamaci prosím vyplňte tento formulář + nákupní doklad

BenQ

Asupport s.r.o. http://www.asupport.cz
Koněvova 65, 130 00 Praha 3, Tel.: 272 188 300, 261 216 829, e-mail: praha@asupport.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Canon

Dileris, s.r.o. http://www.dileris.cz
U Továren 770/1b (Areál TECHO), 102 00 Praha 10, Tel.: 296 340 340, e-mail: servis.praha@dileris.cz
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon + kopie nákupního dokladu

Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon + kopie nákupního dokladu

Canon kopírky

Copytechnik DM http://www.copytechnik.cz
28. října 228, 709 00 Ostrava, Tel.: 596 612 437 servis@copytechnik.cz

Canon foto

AWH Servis http://www.awh.cz
Vinohradská 100, 130 00 Praha 3, Tel.: 222 721 525
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon (malý formát) + kopie nákupního dokladu

D-LINK

SIL Eastern Europe a.s. http://www.sil.cz
Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava, Tel.: 596 253 677, 596 253 670
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Epson

Dileris, s.r.o. http://www.dileris.cz
U Továren 770/1b (Areál TECHO), 102 00 Praha 10, Tel.: 296 340 340, e-mail: servis.praha@dileris.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Fujitsu-Siemens

Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

HP

Hewlett-Packard s.r.o. (servisní středisko) http://www.hp.cz
Jeremenkova 88, 140 21 Praha 4, Tel.: 261 307 310
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka

HP

Český servis, a.s. (logistický partner HP) http://www.ceskyservis.cz - Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka

HP spotřebák

Hewlett-Packard s.r.o. http://www.hp.cz/spotrebak
Jeremenkova 88, 140 21 Praha 4, Tel.: 261 307 310
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu + RMA formulář

Lexmark

Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

LG Monitory

Xpectrum s.r.o. http://www.xpectrum.cz
Lužná 591/4, 160 00 Praha 6, Tel.: 220 121 432, e-mail: info@xpectrum.cz
Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu LG + kopie nákupního dokladu

MiO GPS

VSP DATA a.s. http://service.mio-tech.com
Servisní středisko MiO, ul. Berlínská - nákladová rampa OD Albert, 39064 Tábor, Tel.: 381 210 899
Co je potřeba k reklamaci: ERMA číslo, které bude zákazníkovi přiděleno po registraci a vyplnění žádosti o opravu

MSI Notebooky

Servisní centrum MSI - PENTA CZ s.r.o.,

V případě poruchy Vašeho notebooku MSI vždy nejprve telefonicky kontaktujte servisní centrum na bezplatné lince 800 10 10 10, v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00.
Operátor Vás bude informovat o dalším postupu. Prosíme, pro rychlé vyřízení telefonátu mějte připraveno sériové číslo reklamovaného výrobku a podrobný popis problému. Přepravu produktů do servisního střediska MSI zajišťuje bezplatně přepravní společnost PPL.

Před zasláním notebooku/PC do servisu se prosím ujistěte, že se nejedná o softwarový problém. Doporučujeme zálohovat data, veškeré softwarové vybavení a provést obnovu systému do původního továrního nastavení (prostřednictvím recovery CD).

Upozorňujeme, že data uložená na HD mohou být nenávratně ztracena.

Zasílané zařízení je nutno řádně zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Reklamované zařízení zabalte nejlépe do originální nebo jiné pevné krabice. Prostor mezi obalem a produktem vyplňte obalovým materiálem a ujistěte se, že se zařízení ani přiložené příslušenství se při manipulaci s krabicí nepohybuje.
Dále přiložte kopii nákupního dokladu a seznam příslušenství, které se zařízením posíláte. Balík pečlivě zalepte přes všechny spoje širokou lepící páskou a viditelně označte číslem servisního případu, které Vám přidělí operátor.

V žádném případě není přípustné posílat notebooky pouze v brašně. Přepravní služba neručí za nedostatečně zabalené zařízení.

Neovo Monitory

Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155,e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

OKI

Daruma Systems, s.r.o. http://www.edaruma.cz
Barrandova 1920, Praha 4 - Modřany, Tel.: 241 776 779, 241 776 758, e-mail: info@eDaruma.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Olympus

Olympus C&S, Servis Foto http://www.olympus.cz
Evropská 176, 160 41 Praha 6, Tel.: 221 985 226
Co je potřeba k reklamaci: nákupní doklad + servisní karta fotoaparátu

Prestigio Notebooky, Monitory

Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

Samsung Monitory

Dileris, s.r.o. http://www.dileris.cz
U Továren 770/1b (Areál TECHO), 102 00 Praha 10, Tel.: 296 340 340, e-mail: servis.praha@dileris.cz
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

TomTom navigace

Postupujte prosím podle instrukcí http://www.tomtom.com
Tel.: 239 000 491

Umax

Umax Czech, a.s. http://www.umax.cz
Hloubětínská 11, 198 00 Praha 9 - Hloubětín, Tel.: 284 000 111
Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu
Poslední aktualizace: 23.07.2017 10:13
PECO Počítače, Buchovcova 1602/8, 130 00 Praha 3, tel./fax: 222 592 847, mobil: 736 541 201