Kusů v košíku: 0 ks
Celková cena: 0 Ke
!!! Akční nabídka !!!
|
![]() Autorizovaná servisní střediska
Zboží u kterého je na území ČR zajišťován autorizovaný servis, je zákazníkovi doporučeno reklamovat přímo v těchto servisech. Smyslem přímé reklamace zákazníka je urychlení celého reklamačního procesu.
AcerAcer Czech Republic s.r.o. http://www.acer.czServisní centrum CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Tel.: 531 027 777, e-mail: service_brno@acer-euro.com Co je potřeba k reklamaci: telefonické zalogování zakázky přímo s operátorem servisního střediska + nákupní doklad Pozáruční servis ACER Vážení zákazníci, pozáruční servis produktů ACER je naší firmou taktéž zajišťován. Opravy jsou prováděny výhradně v autorizovaném servisním středisku za použití originálních náhradních dílů. Cenu pozáruční opravy, včetně ceny náhradních dílů jsme Vám schopni sdělit do cca. 5 - 7 dnů od data přijetí zakázky u nás. AOC monitoryXpectrum s.r.o. http://www.xpectrum.czLužná 591/4, 160 00 Praha 6, Tel.: 220 121 432, e-mail: info@xpectrum.cz Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu APCČeský Servis, a.s. http://www.ceskyservis.czBarrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu APCAPC Servis http://www.apc.com/support/index.cfmTel.: 800 102 063 ASUS NotebookyASUS Czech,Tel.: 596 766 888, e-mail: reklamace@asus.com.tw Co je potřeba k reklamaci: pro reklamaci prosím vyplňte tento formulář + nákupní doklad BenQAsupport s.r.o. http://www.asupport.czKoněvova 65, 130 00 Praha 3, Tel.: 272 188 300, 261 216 829, e-mail: praha@asupport.cz Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu CanonDileris, s.r.o. http://www.dileris.czU Továren 770/1b (Areál TECHO), 102 00 Praha 10, Tel.: 296 340 340, e-mail: servis.praha@dileris.cz Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon + kopie nákupního dokladu Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon + kopie nákupního dokladu Canon kopírkyCopytechnik DM http://www.copytechnik.cz28. října 228, 709 00 Ostrava, Tel.: 596 612 437 servis@copytechnik.cz Canon fotoAWH Servis http://www.awh.czVinohradská 100, 130 00 Praha 3, Tel.: 222 721 525 Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon (malý formát) + kopie nákupního dokladu D-LINKSIL Eastern Europe a.s. http://www.sil.czTěšínská 1970/56, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava, Tel.: 596 253 677, 596 253 670 Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu EpsonDileris, s.r.o. http://www.dileris.czU Továren 770/1b (Areál TECHO), 102 00 Praha 10, Tel.: 296 340 340, e-mail: servis.praha@dileris.cz Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu Fujitsu-SiemensČeský Servis, a.s. http://www.ceskyservis.czBarrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu HPHewlett-Packard s.r.o. (servisní středisko) http://www.hp.czJeremenkova 88, 140 21 Praha 4, Tel.: 261 307 310 Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka HPČeský servis, a.s. (logistický partner HP) http://www.ceskyservis.cz - Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.czCo je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka HP spotřebákHewlett-Packard s.r.o. http://www.hp.cz/spotrebakJeremenkova 88, 140 21 Praha 4, Tel.: 261 307 310 Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu + RMA formulář LexmarkČeský Servis, a.s. http://www.ceskyservis.czBarrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu LG MonitoryXpectrum s.r.o. http://www.xpectrum.czLužná 591/4, 160 00 Praha 6, Tel.: 220 121 432, e-mail: info@xpectrum.cz Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu LG + kopie nákupního dokladu MiO GPSVSP DATA a.s. http://service.mio-tech.comServisní středisko MiO, ul. Berlínská - nákladová rampa OD Albert, 39064 Tábor, Tel.: 381 210 899 Co je potřeba k reklamaci: ERMA číslo, které bude zákazníkovi přiděleno po registraci a vyplnění žádosti o opravu MSI NotebookyServisní centrum MSI - PENTA CZ s.r.o.,V případě poruchy Vašeho notebooku MSI vždy nejprve telefonicky kontaktujte servisní centrum na bezplatné lince 800 10 10 10, v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00. Operátor Vás bude informovat o dalším postupu. Prosíme, pro rychlé vyřízení telefonátu mějte připraveno sériové číslo reklamovaného výrobku a podrobný popis problému. Přepravu produktů do servisního střediska MSI zajišťuje bezplatně přepravní společnost PPL. Před zasláním notebooku/PC do servisu se prosím ujistěte, že se nejedná o softwarový problém. Doporučujeme zálohovat data, veškeré softwarové vybavení a provést obnovu systému do původního továrního nastavení (prostřednictvím recovery CD). Upozorňujeme, že data uložená na HD mohou být nenávratně ztracena. Zasílané zařízení je nutno řádně zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Reklamované zařízení zabalte nejlépe do originální nebo jiné pevné krabice. Prostor mezi obalem a produktem vyplňte obalovým materiálem a ujistěte se, že se zařízení ani přiložené příslušenství se při manipulaci s krabicí nepohybuje. Dále přiložte kopii nákupního dokladu a seznam příslušenství, které se zařízením posíláte. Balík pečlivě zalepte přes všechny spoje širokou lepící páskou a viditelně označte číslem servisního případu, které Vám přidělí operátor. V žádném případě není přípustné posílat notebooky pouze v brašně. Přepravní služba neručí za nedostatečně zabalené zařízení. Neovo MonitoryČeský Servis, a.s. http://www.ceskyservis.czBarrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155,e-mail: praha@ceskyservis.cz Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu OKIDaruma Systems, s.r.o. http://www.edaruma.czBarrandova 1920, Praha 4 - Modřany, Tel.: 241 776 779, 241 776 758, e-mail: info@eDaruma.cz Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu OlympusOlympus C&S, Servis Foto http://www.olympus.czEvropská 176, 160 41 Praha 6, Tel.: 221 985 226 Co je potřeba k reklamaci: nákupní doklad + servisní karta fotoaparátu Prestigio Notebooky, MonitoryČeský Servis, a.s. http://www.ceskyservis.czBarrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu Samsung MonitoryDileris, s.r.o. http://www.dileris.czU Továren 770/1b (Areál TECHO), 102 00 Praha 10, Tel.: 296 340 340, e-mail: servis.praha@dileris.cz Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu TomTom navigacePostupujte prosím podle instrukcí http://www.tomtom.comTel.: 239 000 491 UmaxUmax Czech, a.s. http://www.umax.czHloubětínská 11, 198 00 Praha 9 - Hloubětín, Tel.: 284 000 111 Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu |